19 Ağustos 2011 Cuma

Hoşgeldi..

Nihayet :)

Yazmak istedim ancak gebeliğin son 3 haftası ve doğumdan sonra ki 2 haftasi internetim yoktu. Eve gelince de vakitsizlik ve organize olmakta sorun yaşadım/yaşıyorum.

Ancak şükür iyiyiz..
Yavrumuz tam da beklenen doğum tarihinde katıldı aramıza..


Pamuk elli ,güzel yüzlü , pamuk saçlı ve bizim için Dünya'nın en tatlı kuzusu :)

Şimdilik hayattan tek beklentisi karnının doyması, altının paklanması ve gazının çıkarılması.. :)


Şimdilik bizde işler rutin ama yoğun.. İhmal etmemek iki çift edip ilerde dönüp bakmak isterim inşallah.. Bizden Sevgiler.. Güzel dualarınızı bekleriz efendim.. :)

16 yorum:

mummy dedi ki...

Sümeyyecim aldım haberini ama göremedim,tabrik edemedim..Canım Allah bağışlasın yavrunu,Allah hayırlı ve uzun ömürler nasib eylesin kuzuna...Ve sana da bu en güzel,en zorlu yolcuğunda kolaylıklar versin..
Öperim cennet kokusundan:)
Esra

yastuf dedi ki...

Masaallah.Rabbim kolaylik versin.

Küçük Kız dedi ki...

hayirli ugurlu olsun.. benim de 10 haftam kaldi, oyle duygulandim ki yaziyi okurken.. Allah hayirli evlat eylesin. Saglikla..

Serra dedi ki...

Allah bagislasin, insallah hersey arzu ettiginiz gibi gerceklesmistir. Olmadiysa da minik kuzu zaten unutturur hepsini. Darisi 5 ay sonra basima Allah nasip ederse. AEO.

İKİ MELEK dedi ki...

Maşallah sümeyye,çok şükür atlattın. şimdi o boş oda dolmuştur.özenle hevesle hazırlanan ciciler giyilmiştir. bir bilseler kendilerini nasıl heyecanla beklediğimizi değil mi? Rabbim sağlık afiyet versin inş.
nedense çok heyecanladım. az kaldı bizimde bakalım..:)

elif dedi ki...

ooo çok tatlı yerim onu , çok sevindim sümeyyecim , tebrikler.. allah analı ,babalı ,sağlıklı ,
sıhhatli büyütsün inş...

betul dedi ki...

rabbim anali babali saglikli hayirli ömürler nasip etsin.rabbine,anasina-babasina,dünyasina güzel isler yapmayi nasip etsin insaallah.annelik yolculuguna attigin ilk adim.vire bismillah e hadi baslasin maraton:) cok öpüyorum pamuk kuzuyu.

Sanem dedi ki...

Sümeyye, Allah analı babalı büyütsün kuzucuğunu. Uzun, sağlıklı bir ömrü olsun. Sevgilerimle...

Sermin dedi ki...

Maşallah Sümeyyecim. Adıyla, sağlıkla yaşasın inşallah. Hadi bakalım asıl mücadele bundan sonra başlıyor. Ama tatlı mücadele bunlar. Fakat herrrr anını tadını çıkar çünkü o kadar hızlı büyüyorlar ki özlüyorsun ve hiçbirşey hatırlamıyorsun sonradan.
sevgiler

New York'tan dedi ki...

Masallah masallah, Sumeyye'cim tebrik ediyorum sizi hayirli olsun HZ. Allah iki cihanda saadetler nasip etsin insallah :)

sirinanne dedi ki...

Hayırlı olsun.
Allah güzel bir ömür nasip etsin..

zehra dedi ki...

Teyzesinin kuzusu, yerim onu ben:)))

zehra dedi ki...

Teyzesinin kuzusu, yerim onu ben:))

sweetheartela dedi ki...

Allah hayırlı evlat olmayı nasip etsin inşallah,kızımın blog arkadaşına :))

Canan dedi ki...

Allah güzel bir ömür nasip etsin inşallah, tebrikler Sümeyye Hanım.

SenaBera dedi ki...

Gözünüz aydın, güle güle, sağlıkla, huzurla, anneli babalı büyüsün inşAllah, hayırlı evlat olsun...