19 Haziran 2013 Çarşamba

yazmayalı-1

En son Eylül ayında girilmiş bir posttan sonra bunca ay elbette belki hatırlayamayacağım kadar şey oldu. Yavru için özellikle değişimin haddi hesabı yok.. yazmak için anı defterine bakınca ben bile şaşırdım tam 9 ay öncesinin yavrusuna :)
Ayaklarını doğdu doğalı çeke çeke bitiremedim :) öyle tatlılar ki! Ekşi kokulu bir ayağın beni bu kadar mest edeceğini evvel söyleseler asla inanmazım. burnumu dayayıp en derinden içime çekiyorum vallahi!
Kurban bayramında memlekete gidip , babasının görevi olunca 1 aydan fazla birlikte kaldık. Epey gezip ,aile ziyaretinde bulunduk bu esnada..(2012 kurban)

Daha sonra eşimin Aralıkta askere gideceği ve benim işe dönüşümün gerçekleşeceğinden sebep beni epey bir kaygı aldı :S Çalışmaktan hoşlanmadığımı duymayan kaldı mı bilmem :P ve bu kaygı ile günler nasıl değerlendireceğim kaygısı ile çok çok hızlı geçiverdi..


anı defterinden;
ekim-aralık 2012


Sözlük
Kelime: paak /Anlamı: park
Kelime: kaka/Anlamı: kaka
Kelime: Ma-ma/Anlamı: Mama diyen bebegini ararken :)
Kelime: Bobba, bop/Anlamı: Top
Kelime: Akabı/Anlamı: Ayakkabi
Kelime: Kapı/Anlamı: Kapı
Kelime: Be/Anlamı: Ver
Kelime: Hah hah (sesini incelterek) /Anlamı: Hav hav
Kelime: Kkıhh/Anlamı: Sicak, tehlike, esrarımız bir sesi tarif ederken, acıyı tarif ederken (ası sonrası gibi) , korkunca
Kelime: Kabı /Anlamı: Ayakkabi   (düzenli yazmayınca aynı kelımenın degısımı tek posta kısmet oluyor :))
Kelime: Dedaa/Anlamı: Serra
Kelime: Boba/Anlamı: Balon
Kelime: Bi/Anlamı: Bir
Kelime: Bebe/Anlamı: Bebek
Kelime: Kabık/Anlamı: Kitap :)
Kelime: Ayı/Anlamı: Ayı
Kelime: Ba/Anlamı: Bal
Kelime: Gabık/Anlamı: Kitap   (yine farklı zamanlarda değişmiş bir kelime aynı postta :P)








Hiç yorum yok: