26 Kasım 2015 Perşembe

Pedalsız bisikletin Faydaları- 2 ve İlk Sürüş!

Denge bisikleti maceramızdan sonra nasıl ve hangi jant bisiklet bizim için uygun konusu benim başımı aylarca meşgul etti. Kullandığı denge bisikleti 12 jant olan kızımıza yaş aralığına bakınca 16 jant uygun geliyordu fakat boya göre bakınca 14 jant uygun oluyordu. Bisikletçide denedik ve 16 jant bir bisiklette ayakları yere değmiyordu. Yan tekerle kullansa bu yıl seneye çıkarırız yine kapar dengeyi diye düşündük önce ama içim el vermedi o kadar emek verip hayal etmişken. Ve araştırırken İmaginarium'un şu bisikleti aklımı çeldi. Eğer ben denge bisikleti almadan denk gelseydi direkt bunu alırdım. Kİ bu tarz başka modeller de var. Pedalı sökülüp ,takılabilen. Ve nasip oldu doğum gününe hediye olarak aldık.
2 hafta pedalsız kullandı.


(pedalsız ilk deneme.. )

 Ve daha sonra pedalı taktık. Önce hemen biner gider zannettim :) 1-2 yalpalayınca "hayır istemiyorum!" dedi. O esnada sitenin 1 çocuğu ve 1 kız yine 2 teker öğrenmeye çalışıyordu. biraz dinlendik. Ben umudu kesmiştim ama hadi bir daha deneyelim dedik. Ve bingo! Bizim kız resmen sürmeye başladı. İnsan elbet çok mutlu oluyor çocuğunu başarırken görünce. 
Herkes tezahurat tuttu "ne kadar küçük ve 2 teker sürüyor" filan diye ve çok gaza geldi. 

(öğrendiği gün eve dönerken otoparkta gördüğü babasına gösteri sürüşü yaparken :)...21 haziran 2015)


İl sürüş .. sıcağı sıcağına çekilmiş videosu :)  izleyemeyenler için.. tık!

Hiç yorum yok: