22 Eylül 2011 Perşembe

tavsiye

Kullandığım ve memnun olduğum ürünlerden başkaları da yararlansın isterim :)
Bu postla ilk post olsun :)
Gamzem pazarla ilgili olan" çocuğun mu var" postunda bakım çantamızı sormuş. Birilerinin daha işine yarayabilir diye de bu posta dahil ettim :)
Oldukça kullanışlı ve sağlam olduğunu düşündüğüm bir çanta. Organize olması kolay ve en sevdiğim yanı pusete asmak için yanda askıları var :) sağından solundan asıp yırrtma ihtimaliniz pek yok. sırt çantası da oluyor aynı zamanda..
Marka ve modeli: Okiedog / Sumo (burada videosu var)
Ben unnado dan indirimli almıştım. Şimdilik gerçekten çok severek kullanıyorum.. Bazen yine geliyor marka siteye indirimli olarak.. Zamanınız varsa ara ara takip te edebilirsiniz..
(allta ki postta bulunan fotoğrafın çekildiği gün domatesler ezilmiş suyu akmıstı .. cantanın üzerı epeyce göllenmış olmasına rağmen de içine geçmemişti.. Bakıp alma imkanınız var ise mutlaka inceleyin derim. )

bir de bizim oto koltugumuz ve bazası.. ısofixli değil belki ama takıp çıkarması cok kolay.. bazayı ıyı kı de almışız.. ve ayaklı olması bazanın oto koltugunun sarsılmasını sıfırlıyor.. oldukca saglam oturuor yanı.. bence ısofıxı olmayan en saglam oturaklı baza graco bana göre.. dıgerlerı oynak gelmıstı bana.. şimdilik oto koltuksuz hiç taşımadık araç içerisinde.. Tedbir takdir meselesi.. Allah cümle bebekleri çocukları korusun elbet.. biz böyle tercih ediyoruz ve umarım hep böyle olur inş. bebek arabası ile de uyumlu olsun uyanmadan aktaralım ordan oraya yavruyu diye de travel sistem seçtik..
bebek arabası çok küçük araçlar için biraz iri kapanan bir baston puset. ancak açması kapaması ve ergonomik olarak çok güzel. sürüşü rahat.. arabamızı buradan
bazasını da şuradan aldık..
çok yakında bir kaç şey daha yazmak istiyorum gerçekten memnun kaldığım.. Sağlıkla büyüsün yavrularımız ..

5 yorum:

neslihan dedi ki...

Sağlıkla ve sevgiyle büyüsün yavrun. Allah herkese bu duyguyu nasip etsin. Amin.

Unknown dedi ki...

Sümeyye yavrunun oda halısını merak ettim marka nedir ve memnunmusun?

bnistanbul dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GAMZEM dedi ki...

bilginiz icin cok tesekkur ederim israrla unnodaya oneri gonderiyorum satisa girmesi icin:) cantaniz cok hosuma gitti:)

sumeyye dedi ki...

gamze ıns koyarlar.. koyuyorlar ara sıra ;)

bnistanbul adı serra :)

sevgi yazdım sana ;)

neslihan amın :)