17 Kasım 2011 Perşembe

3 buçukluk

3.5 ayı geride bıraktık 11 gün sonra 4 ayı bitirmiş olacağız..
Rutin olarak doktora götürmüyorum Aile hekimi ölçümleri dışında.. Yaşadığım şehirde İçime sinen tek bir dr yok.. Doğduğu hastanede ki yenidoğan uzmanı çok ama çok farklı bir doktordu. Çocuk doktorunda bana göre şefkat olabilmeli..
Annemlere gelmişken burada bir doktora götürmek istedim. İnternette araştırıp gidiverdik. 3-4 ay arası genel bir muayene olsun diye..
Çok şükür bir sıkıntı yok. Dvit'i 5 damlaya çıkardı sadece.. bıngıldağında ki açıklık olması gerektiğinden biraz daha fazlaymış.
kilo alımı vs normal
anne sütüne devam inşallah.
zaten dileğim de 6 ay da dahi ek gıdaya büyük bir geçiş yapmamak.. tattırmak ama doyurmamak.. akışına bırakmak.. nasip elbet..
ellerini tam aktif olarak kullanamasa da ellerine verileni ağızına götürüp diğer eli ile yoklayabiliyor.
oyun yavrusu oldu tam :) sabahları yatak keyfı ve boğuşması yapıyoruz.. ağzını sonuna dek açıp neşeleniyor :) bacaklarını ellerini kollarını sıkıştırıyorum sankı konusacakmıs gıbı caba harcıyor..
Fotoda görüldüğü üzere tam bir salyalı kedi! :)
Yabancı veya yeni yüzlere karşı genelde temkinli artık :) Ağlamıyor ancak inceleyip gayet ciddi bakışlar atıyor :)
Oto koltuğundan fazla hoşlanmıyor :) ancak ağlasada bazen kriz olsa da idare ediyoruz şimdilik.. bu konuda ciddi korkuyorum. taviz vermeden kabullendir inşallah. araç kırmızı ışıkta durmaya görsün :P
bebek arabası ile de hareketli zamanlarda aramız iyi.. dilerim hep iyi olur..
parmak emme tam gaz devam. öyle meraklı ki. tatlı tatlı emiyor.. engelleyip emzikle devam etmeye çalışıyoruz. zorlayıp verebiliyoruz emzik.. umarım ellerini tam olarak kullanana dek bunu unutur..
hayatımıza girmiş olduğunu hala idrak edemiyorum bu arada :) nereden geldi sahi bu yavru ? :)
ve onu 9 ayda bir noktadan vücuda dönüştüren Kim?!! Ne büyüksün Allah'ım..
.
.
(ÜRÜN:oyun halımız bu gamze. ben üzerinde oyuncaklar olanlardan almadım. bence bebekler ıcın gereklı cok az sey var. (cogu sey kendımızı tatmın ıcın dıye dusunuyorum )ben mınder dıktırmek yerıne bu buyuk modelı tercıh ettım. yerde rahat yuvarlansın dıye. memnunum sevıyorum fıkrımı sorarsan. henüz dönüp çıkamıyor içinden)

3 yorum:

mihrimah dedi ki...

maşallah allah nazardan ve kötü bakışlardan korusun bu minik ve çok şirin yavruyu ve ailesini....

ayak izleri-sevgi dedi ki...

oyy çok güzelsin sen ya.. maşallah sana.. ek gıdalar için erken.. ama tattırmak önemli.. en azından alışmış oluyor tadına..

yesilerik dedi ki...

masallah cok tatlı bır bebıs cok tatlı bır blog yenı kesfettım ve hemen ızlemeye aldım