2 Kasım 2011 Çarşamba

3. ayımızı devirdik.. sesin geldiği yerleri kaçırmıyor.. gözler ,kafa kıpır kıpır... oynar başlık gibi keşifte sürekli :) ellerine sıkıştırdığımız nesneleri ağzına götürüp yalıyor iki günüdür.. bakıp inceliyor sonra hop ağzına :)
salyalı bir meraklı o :) kafa hep önde.. tv yi yakalarsa eyvah! asla kaçırmıyor.. emzikle arası bozulmaya basladı.. ben ınatlasıyorum.. bakalım kım kazanacak.. :)
uykuya dalışları zor oluyor.. uykular genelde kesık..
uyandığında yatağına gittiğimde heyecanlanıp titreme hareketi gülme efekti veriyor :)
işte böyle hızla büyüyor..

3 yorum:

mihrimah dedi ki...

pek tatlı olmuş maşallah allah nazardan ve her türlü kötülükten korusun sağlıkla büyütürsünüz inşallah ne güzel miss gibi bebek kokuyodur şimdi. benim için koklarmısınız uzun uzun...

Filiz dedi ki...

maşallah bu yavruya:)çok tatlı çoooook..her anları ayrı güzel yavrularımızın.her anı çok kıymetli...

GAMZEM dedi ki...

masallah cok tatli yavrunuz bende yavrumu gormek icin sabirsizlaniyorum:) ben sıze cok soru soruyorum ama yıne bır sorum olacak;) oyun halısı almak ıstıyorum gereklı mı gereksız mı karar veremedım. bu arada cantanızı sormustum unnodaya onerı gonderdım bu ayın sonunda yenı modellerıyle satısa gırecekmıs heyecanla beklıyorum:)))