9 Ekim 2014 Perşembe

Yavru'nun karton kitapları-1

ilk aldığım karton kitaplar net yayınevinin hayvanlar (bu minik karelerden 2 tane almıştım mutfak eşyaları olandı diğeri ancak parçalandı ve nerede bilmiyorum :) , benim ilk sözlüğüm ve 2 çanta kitabıydı. Açıkcası çizim yerine hayvanın fotoğrafının olduğu karton kitapları daha çok sevdik. en azından ilk tanırken gerçek fotoğraflarından tanıması daha doğru geliyor bana. Altta ki çanta kitaplar bu küçük karelerden daha iyiydi bana göre bu sebeple.
 Net yayıncılığın bu sözlüğü ise biraz eski kaçıyor :) aletler veya isimlendirmeler pabuç, iskemle gibi mesela :)
 Net yayınevinden aldığım bu kitaplar içinde sonuç olaran bence çanta kitaplar diğerlerinden daha iyiydi  :)
 Remzi kitabevine ait bu büyük sözlüklerini epeyce kullandık el altında. İncelemekten zevk alıyordu. Bu 100 hayvan türlerinin bazılarını biz bile bilmiyorduk :P

 Görsellik açısından çok çok sevdiğim seri "küçük vak vak" serisi . pearson yayınevinden. sayı veya renklerı öğrenmesine yardımcı oldu mu derseniz hayır. ben özellikle öğretme cabasına giren bir anne de olmadım bunu belirteyim. elinden düşürmediği ama buna rağmen taş gibi karton kitaplardan oldu bu kitaplar. 2 yaş sonrasında hikayelerini ezbere biliyorlar kısacık olduğu için. karton kitaplarının yanı sıra kuşe kağıt olanını da aldım daha sonrasında. özetle ben "küçük vak vak" serisini seviyorum. :)
 Net kitabevvinin bu "ilk renkler kitabım" bence güzel. her sayfada bir renk ve o renkte nesne,yiyecek,kıyafet veya hayvanlar var. Çoğu karton kitabı kaldırmama rağmen bu kitabı hala kitaplığımızda tutuyorum.

 Meşhur "Elmer" serisinin karton kitabını bulunca almıştım. yine öğreticiliğinden çok görselliğine kandığım ve sevdiğim bir kitap oldu bu da :)
Gece Bahçesi/ Kar Yağıyor-İş Bankası Kültür yayınları. Henüz Yavru yokken gece bahcesini izleyen yeğenimden dolayı biliyordum. Bizim yavru 1-2 kez izledi sadece youtube'den. İlgisini çekmedi. Kitap da olmazsa olmaz değil bence. Unnado'da harcamam gereken bir çekim vardı öylelikle almış bulundum :P

Karton kitaplarımızın bir kısmını ve kitaplığımızda ki diğer kitapları da yazmak istiyorum inşallah. 
Sevgiler :)

Hiç yorum yok: