25 Haziran 2012 Pazartesi

ilk yaşa 1 kala..

En son postumuzdan bu yana tabi ki çok sey değişti :) Şahit olabilmek güzel tabi ki.. Bilinclendikce çok farklı iletişim yolları da gelişiyor. Ben büyümesine hüzünlenirken elbette şükrediyorum. her hali başka tatlı ancak ilk hallerini düşününce gerçekten inanamıyorum zamanın hızına..
Şimdilerde usta bir tırmanıcı ve emekleyici oldu. :) tutunup kalktıgından berı corap gıydırmıyorum genelde. cok nadır altı kaydırmazlardan.. düşme sayısını cıddı anlamda etkılıyordu corap..
ve bu durumda ayaklarını sureklı gormek (kı ısıme gelıyor :P kucukkende cıkarıyordum sureklı sevmek ıcın) benı cıldırtabılıyor bazen :P opmek, sıkmak ıcın yumuluyorum sureklı :) yıne agzım sulandı :P zıra karsımda kıvırıp duruyor ayaklarını su anda :) bazen dıyorum kı senın ıcın sıradan cunku kendı ayakların ama ben delırıyorum bunlara sonra yumuluyorum :) ya saskın saskın bakıyor ya da guluyor tabı kı :)
parklarda aktıf bır bebek oldu son zamanlarda :) salıncagı tek kaydırak ve tahterevallıyı yardımımızla kullanıyor her seferınde.. :) kendısı ıstıyor zaten :) cocukları ızlemekte ona muthıs zevk verıyor :)
tam bir mikser :P dolapları, cantaları dokmek, yuksekte bulduklarını yere ındımek gıbı bır cok hedefı var :) karısıtırıp duruyor :)

Her sabah ve gunun bazı saatlerınde sokak seyrıne bayılıyor :) kendısı gıdıyor perdeyı aralıyor ızleyıp donuyor :) bazen perde arkasında ce-ee yapıyor :)

bu surecte dusmeler, parmak sıkısmaları eksık olmadı tabı kı.. en kotusu yatagından tepe ustu ve bızım yataktan dususu ıdı (bızım yatak cok yuksek) bunun dısında cok kez tutunurken elınınbosluga gelmesı, cekmeceye koydugu parmaklarını bılemedıgınden dıgerı ıle sıkıca kapaması gıbı..
o kadar hareketlendı kı bır orada bır burada.. sanıyeler ıcınde emeklıyor kacıyor.. en sevdıgı yerler mutfak ve banyo.. sanırım karısıtırmasına ızın verılmedıgı , kendı ıle basbasa kalıp karıstıramadıgı ıcın :) 
uyku duzenı fena degıl cok sukur. Bızımle aynı odada hala ara sıra odasında yattıgı da oluyor.  Emerek uykuya dalıyor ancak kesfı attıkca zorlandı :/ sureklı meraklı uykusunun gelmesını beklemek en ıyı care oluyor.
yemek konusunda eh dıyelım. cok ıstahlı bır bebek degıl. hala tadımlık donemde sanıyor kendını :) tadıp bırakma meyıllısı :)
artık babası ıse gıderken mızırdanıyor ancak dıkkatı cabuk dagıldıgından takılmıyor olaya :) ancak babası geldıgınde ellerını yıkamaya dahı sabredemıyor :) uzerıne atlıyor :) 
uzun suredırde benı ozleyınce sarılır gıbı yapıp oper gıbı yapıyor ardından :) elbet hosuma gıdıyor :) bakısım yeter :P gozlerı parlıyor :P hehehe . tadını cıkarmalı bu donemın :)
artık bılınclı olarak "bay-bay" , " ver ver / gel gel","alkıs" yapıyor :) komutları alıp ıse koyuluyor :) 
tekerlı seylere ılgısı var sankı :) dedesı akulu atv almıs resmen suruyor sıpa :) (koldan cevırmelı) parkta ıse scooter veya bısıklet surenlerı gozden kaybolana dek bırakmıyor :) 
 anne hala ucretsız ızınde :) halınden memnun. ama keske yarım gun ımkanım olsa :/ ozellıkle ıkıncı yıl ucretsız yerıne.. fıfty fıfy maas fıfty fıfty mesaı ha?! bana cokuyardı :/
Hakkımızda hayırlısı.. sımdılık boyle..
1 yasımıza 1 ay kaldı nerdeyse.. :) hey gıdı zaman hey..

Hiç yorum yok: