21 Eylül 2012 Cuma

1 yaş!

Sabırsızlıkla anne olmayı beklediğim.. 
Sabırsızlıkla doğuşunu beklediğim..
Kendimi bildim bileli, aklımın ermeye başladığı andan itibaren gelecek ile ilgili en büyük hayalim. 
Tatlı yavrum ,
Evimize geleli..
Hayatımıza ses vereli..
Tam tamına bir yıl olmuş bile..
 Öyle ki ,
zamanımın çoğuna hakim olduğu ,
hayatımı oldukça hareketlendirdiği için gelipte bunu yazamamışım :)
İnsan gerçekten inanamıyor..
bazen doruklarda yaşadığım gerginlikler.. yorgunluklar..
bazen insanın içine sığdıramadığı sevgi halleri :)
bir o uca bir o uca hatta şimşek hızıyla..
ama her günün sonunda uyusada dinlensem dediğim yavru uyuyunca tam da bu saatlerde ben hep
iyi ki diyorum!
iyi ki benim yavrum olmuş.. iyi bir yavrum olmuş..
çok büyük şükür sebebim..
paha biçilemez hediyem..
iyi ki doğmuş
iyi ki bizim yavrumuz olmuş..
Allaha sonsuz teşekkürler..
Dilerim ki
bereketli, sağlıklı, huzurlu güzel bir ömrü olsun..
hep iyilerle karşılaşsın, güzel işlere el versin..
Hayırlı bir kul, ümmet ve evlat olsun..
yavrumu çok seviyorum..

Hiç yorum yok: