20 Haziran 2013 Perşembe

Tatil Yavrusu

Askerlik bitişi hepimiz için mola olsun diye tatile çıkmayı planlamıştık. Nasip oldu. Bera Otelde 4 gece kalmak için yola çıktık. Konyada 1 gece kalarak mola verdik. Mevlana müzesi ziyareti ile meram dışında fazla vakit geçiremedik vakit darlığından sebep. Daha önceleri Kayseriye yakınlığı ve babamın işlerinden sebep sık gidip geldiğim bir şehirdi ancak Merama gitmediğimizi fark ettim :) Meramı  ve semaverde çay keyfini çok sevdik açıkcası.. Daha sonra Antalyada kuzenımde 1 gece kalıp otele geçtik. Yola çıkmadan evvel gözümde çok büyümüştü kızı oyalayamama ihtimali epey donanımlı çıkmaya çalıştım :) yanıma aldıklarım neyse ki isabetli olmuş :) ara sıra emme krızı olmamıs olsa gayet güzel yol arkadaşı oldu maşallah :)

(yanımıza kuru meyveler (hurma-kuru üzüm) -ceviz-fındık-antep fıstıgı gıbı cerezler, çubuk kraker, balonlar,ipade yüklenmiş klipler (twinkle twinkle little star, ninniler vs), kuru boya, pastel boya, resim defteri, hikaye kitabı (daha önce görmediği) ,oyun hamuru (sevmedi :P) ,oyuncak bebek, baloncuk şeysi :) aldık ve kriz zamanları sırayla kullandım ;)

Otele girdiğimiz günden itibaren sonuna dek en fazla tadını çıkaran yavru oldu :) (hastalandıgı son 1.5 günü saymazsak) Çabucak geçen 4 günün ardından dönüşte Ankara'da 2 gece kalıp evimize döndük. Hem evliliğimizin hem çekirdek ailemizin ilk planlı tatili oldu diyebilirim :)

(Mevlana ziyaretinde bir küçük minnacık yavrucuk :)

(bulduğu çeşmeyi/suyu affetmez :) (yine Mevlana içerisinde)

(düden şelalesinde bir yavru kanguru :)

(Geçen yıl yol üzeri Karadenizle deniz tanışıklığı olmuştu yavrunun. sevmemişti. Bu yıl sokmak istedik yine sevmedi. Dalgalar korkuttu sanırım onu. Denizin kumundan faydalanmayı tercih etti sadece :)

(havuza çabuk adapte olup daha sonra çocuk ve yetişkin kaydıraklarının kalifiye üyesi oldu :)

(mini diskoda şaşkın bir yavru :) bırakıp geldim sahneye önce şaşkın şakın bakındı sonra elinden geleni yapmaya  çalıştı :)
                      (tatil adetiymiş. biz de tecrübe ettik ateşi 39-40 arası gidip gelen yavru halsiz ve bitkin etrafa bakınırken)

(Alanya kalesinden bir güzel yavru geçmişşş :)