26 Haziran 2013 Çarşamba

2'ye 1 kala..

2 yaşa girmesine 1 ay kaldı..
Ben hala geçen yıl doğmuş gibi hissediyorum. Çocuk halleri geliyor yavaş yavaş :) Ama hala topalak, pamuş bir yavru kız o! Cümleler oluşturmaya başladı mesela 1-2 haftadır bariz. Baba nerede diye sorunca "işe gitti." veya "çaaşiya gitti." diyor :) geçen gün yanıma koşup geldi "kooktum" diye. Neyden korktuğunu sorunca "böcek geedi koktumm." diye karşılık verdi :)

 (ufak ufak örmüştüm ama bu şekilde (ikiye ayrık) ilk saç örgümüz olarak tarihe geçsin :)

Bu aralar heidi intro müziğini "keidi keidi " diyerek söylemeye çalışıyor :) İpoda bir iki video ve çizgi film indirmiş babası ve bazen onları izliyor. tro tro çizgi filminde "tro tronun banyosu" bölümünde en sonunda annesi tro troya küvette oyuncaktan yer kalmadığını söylüyor su için :) tro tro ise "sorun değiloyuncak banyosu yaparım" diyor ve kahkaha atıyor :) bizim kız tam orada kahkaha atıp " onnak banyooo" diye yerlere yatıyor :) çok gülüyoruz :)


Geçen haftasonu Amasya'ya gittik. Gezmeyi, yeni ortamlar görmeyi, yeni insanlar , çocuklar görmeyi çok seviyor. Ancak sakin çocuklar tercihi :) şiddet eğilimi veya hareketliliği çok fazla çocuklardan çekiniyor. ya Hareketsiz ya da uzak durmaya çalışıyor.
 Önceleri elinden bir başkasının veya başka bir çocuğun tutmasından hoşlanmazdı. Hoşlandığı çocuklarla el ele tutuşabiliyor artık. Hatta geçen gün parkta bir çocuk elini bizim yavrunun omuzuna attı :) ve bizim ki karnından sarıldı :) öyle tatlılardı ki!
 (Ecrini çok seviyor :)

 Evde Bazı işlere dahil etmeye çalışıyorum :) Eh o işlerin sonunda genelde bana daha çok iş çıktığı bir gerçek ama dahil etmeye çalışıyoruz işte işler bitmeyince başla türlü olmuyor :) hem aktibite olmuş oluyor ikimiz için :P ince motor falan fişman :P
(Taklitçi :) bu hem güzel, hem zor bir durum açıkcası.. keşke hep doğru örnek olabilsek, ne kolay olurdu o zaman bir insanın eğitimi ,yetişmesi..başka bir çabaya gerek kalmadan.. hemde etkili ve kalıcı.. )

(merdiveni kucağımda çıkardım diye tekrar iniyor :) kendisi çıkacakmış :P)

"ben, bennn!" sesleri yükselmeye başladı evimizde :)  Bir çok şeye dahil olmak istiyor veya kendi kendine yapmak istiyor.
Ve gündemimizde olacak yeni konu sütten kesme :S yavaştan diyordum ama öylesi bizim için zor olacak gibi.. bakalım nasıl ve ne zaman nasip olacak..

Yavru Sözlüğü;
Bööcek : sinek
daptım: yaptım

Hiç yorum yok: